مهندس بابایی : سفره خانه سنتی شهریار پس از تکمیل شدن می تواند با چشم انداز زیبا پذیرای مسافران و گردشگران زیادی باشد.

مهندس فرج بابایی رئیس میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان به همراه مهندس نقی محمدی بخشدار گوگان ظهر امروز چهارشنبه ۲۱ آذر ۹۷ از سفره خانه سنتی شهریار گوگان بازدید کردند.

بخشدار گوگان در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از مهندس بابایی کیفیت را بهترین نوع تبلیغ خواند و اظهار کرد: برای هرنوع محصول و خدمات کیفیت بهترین و واقعی ترین تبلیغ است و کیفیت باید در بطن کار قرار گیرد، اگر اینگونه نباشد محصول و خدمات ارائه شده هرگز تبلیغ نخواهد شد.

وی در ادامه به رفتار مناسب و مدیریت صحیح اشاره کرد و افزود : رفتار و برخورد با استقبال کنندگان از مناظر و صحنه های ماندگار در ذهن آنهاست ، و با هنر مدیریتی میتوان با عطوفت و لطافت رفتار و برخورد کرد تا هیچ گونه عواقب نا خوشایندی به وجود نیاید.

محمدی در پایان با بیان اینکه زنان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند تصریح کرد : بیش از ۵۰دصد جامعه را زنان تشکیل می دهند و در پیشبرد و رسیدن به اهداف نقش موثری را ایفا می‌کنند ،اگرچه در گذشته با وجود محدودیت‌هایی که برای زنان وجود داشت و موجب شده بود بیشترین گرایش شغلی به سمت‌وسوی سازمان‌های آموزشی باشد، اما با وجود شرایط حاکم بر جامعه شاهد حضور همه‌ جانبه زنان در مشاغل مختلف از جمله سفره خانه سنتی توسط خانم رومی در گوگان هستیم و بنده به یقین قول می دهم هر کمکی از دستم بیاید برای این قشر کارآفرین دریغ نخواهم کرد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم در حاشیه این بازدید اظهار داشت : سفره خانه سنتی شهریار پس از تکمیل شدن می تواند با چشم انداز زیبا پذیرای مسافران و گردشگران زیادی باشد.

بابایی همچنین یاد آورشد : از کلیه سرمایه گذاران این شهرستان جهت سرمایه گذاری در بخش گردشگری بویژه در ایجاد اقامتگاههای بوم گردی حمایت می کنیم.

در پایان این بازدید مهندس محمدی از مهندس بابایی خواست برای صدور مجوز رسمی این سفره خانه اقدامات لازم را بعمل آورند.

شایان ذکر است: این سفرخانه در انتهای خیابان سعدی ، و جنب مصالح ساختمانی قبولی با مدیریت (رومی و قبولی )افتتاح گردیده است و همه روزه ازساعت ۸ صبح الی ۱۱ شب آماده ارائه خدمات به‌همشهریان‌عزیز می باشد

  • نویسنده : رضا حلیمی
  • منبع خبر : گوگان نیوز